Internet je něčím, co dnes využíváme v podstatě dnes a denně. Není tedy divu, že jej mnoho z nás chce využít i ke svému prospěchu. To v tomto případě znamená, že chtějí mít vlastní internetovou stránku, pokud možno úspěšnou a hojně navštěvovanou. Je však zajímavé se podívat, proč po tom vlastně touží. Koneckonců není to něco, co bychom měli běžně, nebo co by člověku bylo prospěšné. Většina lidí z nich koneckonců nemá žádné peníze. Ukazuje se totiž, že peníze nejsou ani zdaleka to hlavní.

 

vnitřní struktura internetu

 

Tím, co lidé chtějí, jsou totiž pozornost a úspěch. Obojí jim totiž může právě webová stránka přinést. A přísun dopaminu, který dostaneme poté, co vidíme na našem webu komentář, případně statistiky ukazující, že máme více sledujících, se nedá ničím nahradit. Zvláště když k tomu připočteme i pocit úspěchu, neboť jsme to v podstatě dokázali svými vlastními silami.

 

Otázkou ovšem je, zda je to dostatečný důvod k tomu, abychom si web zakládali. Jistě, je zdarma, ovšem je potřeba si uvědomit, že úspěch rozhodně není dán. Nelze tedy předpokládat, že když si web založíme, bude automaticky také populární, a to i kdybychom měli sebelepší styl psaní.

 

různé rozdělení webů

 

Ve skutečnosti totiž valná většina osobních internetových stránek zapadne v hlubinách internetu a není vůbec navštěvována. Velmi brzy je také opuštěna svými majiteli. Statistiky ukazují, že firmy, nabízející prostor pro webové stránky zdarma, mají mnohem více neaktivních účtů než těch aktivních. Musíme se tedy sami sebe ptát, zda skutečně máme na to, aby se zrovna náš web stal úspěšným. Potřebujeme zde totiž nejen dobré téma, ale také jej poutavě zpracovat, o grafickém řešení ani nemluvě.

 

Zapomínat nelze ani na propagaci, bez ní nám totiž naši stránku nikdo nenavštíví, ať už je sebelepší, neboť o ní nikdo nebude vědět. A ta samozřejmě může mít velké množství podob. Vybrat z nich tu nejlepší také není zrovna jednoduché. Je tedy jasné, že ani toto rozhodně není pro každého.